YETKİ BELGESİ YENİLEME EVRAKLARI
01.07.2006 tarihinden sonra Yetki Belgesi alan üyelerimizin, süresi biten Yetki Belgelerinin yenileme işlemi için aşağıdaki evraklarla birlikte Odamıza gelerek inceleme yapıldıktan sonra, Ulaştırma Bakanlığı İzmir Ulaştırma Bölge Müdürlüğü’ne müracaat etmeleri gerekmektedir.
Yetki Belgesinin bitiş tarihinden itibaren 60 gün içerisinde yenileme işleminin yapılması gereklidir.
1: Yetki Belgesi (asıl)
2: Taşıt Kartı (asıl)
3: Taşıt Belgesi (asıl)
4: Adli Sicil Kaydı (sabıka kaydı)
5: Ruhsat Fotokopisi (vizesi işlenmiş)
6: Oda Kayıt Belgesi.
YETKİ BELGELERİ YENİLEME ÜCRETLERİ 2013 YILI SONUNA KADAR %15 DEN %5 E İNDİRİLMİŞTİR...
01/07/2006 tarihinden sonra yetki belgesi alanlara uzama olmayacaktır.Belge süresi 5 yıl olup belge bitiş tarihinden sonra 60 gün içerisinde müracaat edilmesi gerekiyor.60 gün içerisinde müracat edildiği takdirde belge ücretinin %15 i alınacaktır.Yetki belgesi bitiş tarihinden sonra 61. gün ile 90. güne kadar müracat edildiği takdirde yetki belgesi ücretinin %50 si alınacaktır.Aksi halde belge iptal olacaktır...
ÖNEMLİ NOT : YETKİ BELGESİ BİTİŞ TARİHİNDEN (GÜNÜNDEN) İTİBAREN TRAFİKTEKİ KONTROLLERDE BELGENİZİN TARİHİNİN GEÇTİĞİNİN SAPTANMASI DURUMUNDA BELGESİZ OLARAK DEĞERLENDİRİLECEK OLUP HAKKINIZDA CEZAİ İŞLEM UYGULANACAKTIR...
60 GÜNLÜK VE 61-90 GÜNLÜK SÜRELER SADECE İNDİRİMLİ YENİLEME İÇİN GEÇERLİDİR.BU SÜRELER İÇİNDE BİLE YAKALANMANIZ DURUMUNDA 2.426 TL CEZA UYGULANIR.
|